Γιατί να θέλεις να γίνεις ρήτορας (δημόσιος ομιλητής);
Για να μάθεις τη τέχνη της δημόσιας ομιλίας; Υπάρχουν πολλοί λόγοι για μάθεις να παρουσιάζεις θέματα σε ακροατήριο ή θεατές. Για να τους εκπαιδεύσεις, να τους διασκεδάσεις, να τους ενθαρρύνεις, να τους πείσεις για κάτι. Σοβαροί λόγοι όλοι αλλά δεν αγγίζουν τη καρδιά του θέματος. Ο πιο σημαντικός λόγος δημόσιας ομιλίας σε οποιαδήποτε μ ομάδα ανθρώπων είναι να αλλάξεις τον τρόπο που Σκέπτονται, Αισθάνονται, ή Ενεργούν (ή συνδυασμός των τριών). Αν δεν αλλάζεις τον τρόπο που οι άνθρωποι Σκέπτονται, Αισθάνονται, ή Ενεργούν, τότε γιατί να μιλάς;
Υπερβολικά πολλοί ομιλητές δημιουργούν ομιλίες χωρίς ξεκάθαρο στόχο. Η ομιλία μπορεί να καλύπτει τον προσωπικό τους εγωισμό, ή να τους φέρνει την αναγνώριση που ευελπιστούν και επιδιώκουν, αλλά δεν δίνει χειροπιαστά οφέλη δεν πρόκειται να «συνδεθείς» με το ακροατήριο. Οι άνθρωποι είναι πολύ απασχολημένοι στη σημερινή κοινωνία για να ξοδεύουν το πολύτιμο χρόνο τους και να ακούν ομιλητές που δεν τους προσφέρουν κάτι που να έχει αξία.
Το οφέλη δεν είναι απαραίτητα να είναι κολοσσιαία. Για παράδειγμα, θα μπορούσες να πεις μια αστεία ιστορία που θα βοηθούσε το ακροατήριο που δυσκολεύονται στη δουλειά ή έχουν κάποια οικογενειακά προβλήματα, προσφέροντας τους μια μικρή ανακούφιση, να ξεχαστούν ακόμα και για λίγες ώρες. Θα μπορούσες να περάσεις ένα μήνυμα που εμπνέει για μια νέα καριέρα, ή θα μπορούσες να κάνεις ένα σεμινάριο που να δείχνει πως οι άνθρωποι μπορούν να σκεφτούν διαφορετικά γύρω από τα οικονομικά τους προβλήματα, δίνοντας λύσεις και παρότρυνση για αλλαγές , και να προβούν σε ένα καλύτερο οικονομικό σχεδιασμό.
Όταν σχεδιάζεις την επόμενη ομιλία σου ,βρες πως θα ήθελες οι άλλοι να Σκέπτονται, να Αισθάνονται και να Ενεργούν. Φτιάξε μια ομιλία που να έχει σημασία και ένα μήνυμα και θα έχεις κάνει ένα μεγάλο βήμα για μια παρουσίαση που θα έχει αντίκτυπο για πολύ καιρό αργότερα.